استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سازمان جهانی استاندارد
  • مترجم : سید علیرضا حسینی هرندی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 ایزو (ISO) کوتاه شده نام سازمان بین‌المللی (International Standard Organization) می‌‌باشد. موسسه بین‌المللی استاندارد سازی (ایزو) یک فدراسیون بین‌المللی متشکل از نهادهای ملی استاندارد است. تعداد این نهادها بالغ بر 140 نهاد می‌باشد که هریک از یک کشور برخاسته‌اند. ایزو یک سازمان غیر دولتی است که در سال 1947 میلادی تاسیس شد. وظیفه ایزو ارتقاء توسعه استاندارد سازی و فعالیت های مربوطه در جهان با دیدگاهی است که هم به ایجاد تسهیلات در زمینه تبادل بین‌المللی کالاها و خدمات توجه دارد و هم توسعه همکاری در زمینه‌های فکری ـ علمی ـ فنی و اقتصادی را در نظر دور ندارد. ما حاصل فعالیتهای ایزو قراردادهای بین‌المللی خواهد بود که به عنوان استانداردهای بین‌المللی انتشار می‌یابد. سیستم های مدیریتی ایزو از طریق بیش از 430000 سازمان در 158 کشور به اجرا درمی‌آید. کلمات کلیدی: استاندارد، سیستم های مدیریت استاندارد، ISO، برچسب‌ها: استاندارد، سیستم های مدیریت استاندارد، ISO
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری