رمان ثمره انتظار

رمان ثمره انتظار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرناز سیادت
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمان ثمره انتظار داستان درباره دختری به اسم ثمره و پسری به اسم میثاق هستش. ثمره دختریست که از کودکی ناف بر میثاق شده. میثاق نیز یک سالن زیبایی اندام دارد و عاشقانه ثمره را دوست دارد. این در حالی است که ثمره میثاق را به عنوان پسر عمه دوست دارد نه یک عشق .... کوله ی ورزشیِ رو دوشیمو از این شونه به اون شونه می کنم صدای سوت و یه متلک – (ماشــــالله) سرمو برمی گردونم دوباره یه پسر ریزه میزه ی دیگه و یه متلک دیگه – (مرسی هیکل) اعصابم بهم ریخته بود.. اگه میثاق منو می دید چی؟؟ حتما دوشقّه ام می کرد…. دوباره یه پسر دیگه که از قصد داشت تو شیکمم می اومد. آشغالها…. آخه به تیپ من میخوره که اینکاره باشم؟ مقنعمو رو سینم مرتب می کنم…. هیکل درشت داشتن خیلی سخته یا باید مراقب باشی از پشت مانتوت به تنت نچسبه یا باید مدام دستت به مقنعه ات باشه تا سینه هات زیاد تابلو نشه. اوف…. خدایا چی می شد من تو انگلیس یا آمریکا به دنیا می اومدم که مدام تنم نلرزه و ناراحتی روانی نگیرم؟ سوت بعدی از بیخ گوشم گذشت…… دستامو رو بند ساک مشت کردم. خدا کنه میثاق پیداش نشه….. هر چند شانس ندارم که…… هر بار که مسابقه داشتم مثل جن ظاهر می شد. کلمات کلیدی: رمان رمانتیک، رمان فارسی، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، رمان عاشقانه، برچسب‌ها: رمان رمانتیک، رمان فارسی، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، رمان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری