نکات برجسته استانداردهای حسابداری ایران

نکات برجسته استانداردهای حسابداری ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید دیانت پی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نکات برجسته استانداردهای حسابداری ایران این اثر با هدف مرور بندهای برجسته و مهم مندرج در استانداردهای حسابداری ایران مصوب سازمان حسابرسی تهیه و گردآوری گردیده است. فلذا به جهت جستجوی آسانتر این بندها در مرجع اصلی، شماره بندها به همان ترتیب استانداردهای حسابداری ایران لحاظ گردیده است. هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورت های مالی با مقاصد عمومی یک واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورت های مالی دوره های قبل آن واحد و با صورت های مالی سایر واحدهای تجاری می باشد. برای دستیابی به این هدف، در این استاندارد ملاحظات کلی درخصوص نحوه ارائه صورت های مالی، رهنمودهایی درباره ساختار آن ها و حداقل الزامات درخصوص محتوای صورت های مالی ارائه شده است. چگونگی شناخت، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خاص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود. کلمات کلیدی: قوانین مالی، محاسبات عمومی، استانداردهای حسابداری، اصول حسابداری، مقررات مالی و محاسباتی، حسابداری، نکات حسابداری، مالی، نکات مالی، برچسب‌ها: قوانین مالی، محاسبات عمومی، استانداردهای حسابداری، اصول حسابداری، مقررات مالی و محاسباتی، حسابداری، نکات حسابداری، مالی، نکات مالی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری