کاهش وزن سریع در 7 روز

کاهش وزن سریع در 7 روز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کاهش وزن سریع در 7 روز این کتاب به شما یک برنامه غذایی 7 روزه را پیشنهاد می دهد که بر خلاف بسیاری از رژیم های موجود، قرار نیست در آن احساس گرسنگی کنید، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که سوخت و ساز بدن را بالا می برد و از این طریق میتواند موجب کاهش وزن شما شود، پیشنهاد من اینست که یکبار خودتان آن را امتحان کنید و ببینید که بدنتان چه واکنشی به آن نشان خواهد داد. فقط توجه داشته باشید از آنجایی که این کتاب حاصل ترجمه یک متن انگلیسی می باشد، قطعا برخی از مواد غذایی که معرفی شده به راحتی در دسترس ما نمی باشد، در این مورد سخت نگیرید، کافی است به دستورالعمل کلی پایبند باشید و تا جایی که امکانش هست از برنامه پیشنهادی تبعیت کنید. مطمئن باشید که بازهم نتیجه مطلوبی خواهید گرفت. کلمات کلیدی: لاغری، کاهش وزن، برنامه غذایی، رژیم لاغری، چاقی، کاهش وزن سریع، برچسب‌ها: لاغری، کاهش وزن، برنامه غذایی، رژیم لاغری، چاقی، کاهش وزن سریع
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری