معلول

معلول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وحید نجفی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معلول سفارشاتی به مردم و معلولین! جامعه ما نسبت به معلولان شناخت زیادی ندارند و گاهی ناخواسته در زندگی آنها تاثیر منفی می گذارند و باعث گوشه گیری و انزوای فرد معلول می شوند که این به خودی خود بسیار مهم است ... ما این کتاب را به همه معرفی می کنیم تا بتوانیم مقداری از وضعیت بد جامعه نسبت به این قشر را کاهش دهیم. تا جامعه ای بهتر و با افکاری جدید و ایده ال نسبت به معلولان و بدون مشکل و ناراحتی داشته باشیم. با خواندن این کتاب می توانیم اشتباهات پیشینیان را تکرار نکنیم و سبب انزوا و نابودی یک زندگی نشویم و بر عکس موجب شور و شوق یک زندگی شده و آن را نجات دهیم. باید از خودمان شروع کنیم برخی از این یادداشت ها به افراد معلول مرتبط است و برخی به افراد غیر معلول این سفارشات را برای یک زندگی زیبا تر و لذیذ تر بخوانیم و عمل کنیم. کلمات کلیدی: معلولیت، توانایی های معلولان، مبارزه با معلولیت، برچسب‌ها: معلولیت، توانایی های معلولان، مبارزه با معلولیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری