آموزش کامفار 3

آموزش کامفار 3

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک سالک مهدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش کامفار 3 در رابطه با آشنایی با اصول کاربردی اقتصاد مهندسی و نرم افزار comfar3 می باشد. کلمه comfar اختصار عبارت انگلیسی computer Model for Feasibility Analysis and مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد. مدل اصلی این برنامه با استفاده از زبان های برنامه نویسی پاسکال و c به طراحی شده است. زمانی که ایده های جهت سرمایه گذاری و انتخاب مطرح گرید: اما وجود پارامترهای فراوان بیش از 4000 متغیر محاسبات را گاها آنقدر پیچیده می کرد که تصمیم گیرندگان از نتایج آن ها اطمینان لازم را نداشتند.... نرم افزار کامفار: طرح تجاری و پیش درآمد و برآورد هزینه پروژه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، زیربنایی، دریانوردی و ... با استفاده از نرم افزار کامفار انجام می پذیرد.   کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار کامفار3، نرم افزار مالی، نرم افزار اقتصادی، نرم افزار کامفار، comfar، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار کامفار3، نرم افزار مالی، نرم افزار اقتصادی، نرم افزار کامفار، comfar
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری