سلام بر حضرت عشق مهدی موعود

سلام بر حضرت عشق مهدی موعود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

سلام بر حضرت عشق مهدی موعود اکنون در عصر و زمان ما ، آخرین منجی الهی بشر، در پس پرده غیبت، نظاره گر و نگران چگونه زیستن و چگونه بودنمان. کاش بدانیم، و به معرفتی دست پیدا کنیم، و درک کنیم که رزق از دست که می گیریم، گر چه همه می دانیم خداوند رزاق است، اما امامان و اولیاء الهی واسطه ی فیض او هستند و رحمت و برکت الهی، بواسطه ی وجود مقدس آنان، بر زمین و زمان و بر جان های ما نازل می شود.   خداوندا، تو را سپاس که بار دیگر فرصتی بخشیدی تا درباره ی امام زمان خویش بیشتر بیندیشم و بیشتر وجود آن نازنین را بشناسم، تا با درکی عمیق تر در راه رضا و خشنودی او، که همانا رضا و خشنودی توست گام بردارم، و زندگی آگاهانه تری داشته باشم. این کتاب شامل: دعای بیعت با امام زمان علیه السلام زیارت آل یاسین دعای فرج نامه های امام زمان علیه السلام به شیخ مفید کلمات کلیدی: ظهور امام زمان، متن ادبی مهدویت، امام عصر، دلنوشته برای امام زمان، حضرت مهدی، امام زمان، مهدی موعود، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، زیارت آل یاسین، دعای فرج، برچسب‌ها: ظهور امام زمان، متن ادبی مهدویت، امام عصر، دلنوشته برای امام زمان، حضرت مهدی، امام زمان، مهدی موعود، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، زیارت آل یاسین، دعای فرج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری