سیستم های مدیریت محیط زیست

سیستم های مدیریت محیط زیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : رضا ذاکریان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

سیستم های مدیریت محیط زیست امروزه محیط زیست به عنوان یکی از چالش های هزاره سوم با روند چالش آفرینی نسبت به گذشته، در تعاملات بین المللی ظاهر می شود. لذا مدیریت محیط زیست و حفظ و ارتقای آن یکی از چالش های روز دنیای صنعتی بوده و با ظهور مشکلات زیست محیطی عمده در جای جای جهان، روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. در حال حاضر استانداردهای متنوعی به عنوان الگوی سیستم مدیریت محیط زیست ارائه شده اند که از میان آنها استاندارد ارائه شده توسط سازمان بین المللی استاندارد سازی با عنوان "سیستم های مدیریت محیط زیست - الزامات به همراه راهنمای کاربرد" به شناسه بین المللی ISO 14001 از رایجترین آنها به شمار رفته و توسط بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. استاندارد مذکور (با شناسه ISO 14001: 2015) در شهریور ماه سال 1394 (15.09.2015) برای سومین بار متولی بازنگری و منتشر شده است. با توجه به استقرار این الگوی استاندارد در بسیاری از سازمان ها و شرکت های ایرانی، دسترسی به نسخه فارسی استاندارد امری لازم به نظر می رسد. کلمات کلیدی: محیط زیست، حفاظت از محیط زیست، مدیریت محیط زیست، برچسب‌ها: محیط زیست، حفاظت از محیط زیست، مدیریت محیط زیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری