اصول و روش های تدریس زبان انگلیسی

اصول و روش های تدریس زبان انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

اصول و روش های تدریس زبان انگلیسی متدولوژی زبان رویکردی سیستماتیک و سازمان یافته در تحلیل روش هایی است که در فرایند آموزش زبان به کار گرفته می شوند. این رویکرد شامل تجزیه و تحلیل روش های نظری اصولی همچون الگوهای تئوریک و تکنیک های کمیتی - کیفیتی است که در ارتباط با آموزش این مهارت قرار می گیرند. متدولوژی راه حلی را برای بهبود روش های آموزشی ارائه نمی دهد از این رو نمی توان آن را یک الگوی آموزشی دانست بلکه صرفا روش ها و راهکارهایی را مورد بررسی قرار می دهد که در حوزه آموزش زبان رایج هستند. (در راستای اهداف آموزشی و پژوهش های دانشگاهی مطالب این کتاب به دو  زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده اند.) کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، تدریس انگلیسی، آموزش زبان، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، تدریس انگلیسی، آموزش زبان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری