خلاقیت فکری من

خلاقیت فکری من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

خلاقیت فکری من بزرگترین زندان انسان افکار محدودش است... هر چه تفکر محدودتر باشد میله های زندان قطورتر خواهد شد. آری جهان هستی برای کسانی که ذهنی بسته دارند، چقدر تنگ و تاریک به نظر می رسد و این یعنی خودآزاری!!! حال من چگونه از این زندان آزاد شوم ؟؟؟  آری سخترین کار دنیا، آزاد کردن اسیرانی است که زنجیرهای خود را می پرستند... سخت ترین زنجیرها، زنجیرهای فکری است.  "در جامعه ای که خرد حاکم نیست" خردمندی، دقیقا معادل دردمندی است. حال من این درد را کجا ببرم خدایا ؟؟!! اما امیدوارم دردمندان جامعه ما «خردمندان» روز به روز بیشتر شود. آری به قول شاعر دردآشنای ما «مهرداد اوستا»: از درد سخن گفتن واز درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردی است ؟؟!!! کلمات کلیدی: سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، اندیشه های یک معلول، دانلود جملات روانشناسی، برچسب‌ها: سخن قصار، متن روانشناسی، متن انگیزشی، اندیشه های یک معلول، دانلود جملات روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری