قهر مشتری را بشکنید (5 گام مهم برای بازگرداندن مشتری از دست رفته)

قهر مشتری را بشکنید (5 گام مهم برای بازگرداندن مشتری از دست رفته)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید حاجتی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

قهر مشتری را بشکنید (5 گام مهم برای بازگرداندن مشتری از دست رفته) اگر بخواهیم چارت بندی بکنیم مشتری در صدر این تقسیم بندی قرار خواهد گرفت، یعنی بالاتر از جایگاه مدیرعامل، مشتری رئیس ما به حساب می آید پس نیاز به اهمیت و جایگاه بالا دارد. از مشتریان ناراضی 96 % مستقیم به سراغ رقبای ما خواهند رفت و فقط 4% باقیمانده شکایت را ابراز می نمایند. طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط بنیاد تحقیقاتی Bain&Company در شرکت های بزرگ آمریکایی، این شرکت ها طی پنج سال نیمی از مشتریان ثابتشان را از دست م یدهند و مدیران این شرکت ها نیز علت ترک مشتریان و نارضایتی آنان را نمی دانند. چراکه مشتری گلایه ای به آن ها نکرده است. کلمات کلیدی: بازاریابی، کسب و کار، کارآفرینی، آموزش بازاریابی، استراتژی فروش، درآمدزایی، افزایش فروش، برچسب‌ها: بازاریابی، کسب و کار، کارآفرینی، آموزش بازاریابی، استراتژی فروش، درآمدزایی، افزایش فروش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری