8 روش موثر در پرورش خلاقیت کودکان

8 روش موثر در پرورش خلاقیت کودکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رسول امید
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

8 روش موثر در پرورش خلاقیت کودکان خلاقیت نعمتی است که همه کودکان با آن متولد می‌شوند. بیش از 90 درصد کارهای کودکان خلاقانه است و همین کارهای کوچک همراه با خلاقیت و پشتکار است که باعث می‌شود کودکان به سرعت تمام مهارت‌هایی را که برای زندگی آینده‌شان لازم است، فراگیرند. حفظ تعادل، یادگیری مهارت‌های حرکتی، راه رفتن و حرف زدن از جمله مهارت‌هایی است که کودک در چند سال اول زندگی خود به آنها مسلط می‌شود. ولی متاسفانه اغلب ما بزرگترها مانع رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان می‌شویم. دلیل عمده این عمل ما نیز عدم آشنایی‌مان با مقوله خلاقیت و اهمیت آن در زندگی آینده فرزندان‌مان است. در این کتاب سعی شده است روش های موثر در پرورش خلاقیت کودکان ارائه شود. کلمات کلیدی: خلاقیت، آموزش و پرورش، آموزش خلاق، خلاقیت کودک، تربیت کودکان، روانشناسی کودک و نوجوان، برچسب‌ها: خلاقیت، آموزش و پرورش، آموزش خلاق، خلاقیت کودک، تربیت کودکان، روانشناسی کودک و نوجوان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری