زندگینامه افراد موفق خارجی

زندگینامه افراد موفق خارجی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران سامانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

زندگینامه افراد موفق خارجی ثروتمندترین مرد آشور مالزی آه در حال حاضر در هنگ آنگ اقامت دارد با سرمایه ای معادل ۵ میلیارد دلار در لیست ثروتمندترین های سال ٢٠٠۵ جهان قرار گرفته است. اگر چه قرار گرفتن نام او را در این لیست باید به انباشت دارایی هایش نسبت داد اما شهرت او در آشورهای مالزی و حتی آشورهای اطراف تنها به سبب مال و ثروتش نیست. دو ویژگی بارز این پیرمرد ٨٢ ساله آه از دوران جوانی همراه او بوده است سبب برتری او از دیگران در اذهان عمومی شده است. ویژگی اول او نحوه زندگی و تعاملات اجتماعی اش می باشد. او حتی در این روزهای پیری و آهنسالی همچون یک نجیب زاده با رعایت تمامی اصول و نرم های اجتماعی در مقابل دیدگان عموم ظاهر می شود. آسانی آه سالیان سال همراه او بوده اند هرگز لحظه ای را به یاد نمی آورند آه او برخوردی خارج از چارچوب قرار دادی خود به نمایش گذاشته باشد. کلمات کلیدی: زندگینامه افراد موفق، موفقیت، موفقست در زنگی، راز و رمز های موفقیت، برچسب‌ها: زندگینامه افراد موفق، موفقیت، موفقست در زنگی، راز و رمز های موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری