9 ترفند انتخاب نام کسب و کار اینترنتی

9 ترفند انتخاب نام کسب و کار اینترنتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن مبصرفر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

9 ترفند انتخاب نام کسب و کار اینترنتی احتمالا هر شخصی به دلایل علایق و نیازهای خود روزانه به 3 الی 10 وب سایت سر می زند و اصولا وب سایت های محبوب، نام های مناسبی دارند که در ذهن مخاطب باقی خواهند ماند و حتما شما هم دوست دارید یک نام مناسب برای خود داشته باشید تا در ذهن مخاطبان باقی بمانید. داشتن یک نام مناسب که بتواند در ذهن مخاطبان باقی بماند یکی از کلیدهای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی می باشد، همچنین نام مناسب بخشی از بازاریابی اینترنتی می باشد، زیرا نام مناسب می تواند در بازگشت مخاطب تاثیر فراوانی داشته باشد، بنابراین در این کتاب سعی می کنیم به نکاتی بپردازیم تا شما هم بتوانید نام مناسب خود را پیدا کنید. کلمات کلیدی: برندسازی، انتخاب نام سایت، انتخاب نام کسب و کار، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، برچسب‌ها: برندسازی، انتخاب نام سایت، انتخاب نام کسب و کار، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری