قبیله عشق

قبیله عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالرسول موسوی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

قبیله عشق این کتاب خلاصه ای است از شکوه و اقتدار ایل قشقایی که به زبان ادبی به تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم ایل قشقایی پرداخته است. قشقایی همیشه نمادی از ساده زیستی و محبت بوده است. زندگی سخت و دشوار آنان فداکاری و دوست داشتن را به آنها آموخته است . عشق به یکدیگر را به طور واقعی می توان در میان مردمان ایل بزرگ قشقایی به نظاره نشست. زندگی پر از تلاش و محبت آنان می تواند الگویی باشد برای دیگر انسان ها تا آن ها طعم واقعی زندگی را بچشند. صلابت و بزرگی در میان این ایل به خوبی دیده می شود. این کتاب هدیه ی ناچیزی است به تمام قشقایی های بزرگی که نام قشقایی را تا ابد زنده نگه خواهند داشت. کلمات کلیدی: ایل قشقایی، فرهنگ ایل قشاقایی، فرهنگ شناسی، اقوام در ایران، مردم ایران، ایران شناسی، زندگی در ایل، ایل نشینی، برچسب‌ها: ایل قشقایی، فرهنگ ایل قشاقایی، فرهنگ شناسی، اقوام در ایران، مردم ایران، ایران شناسی، زندگی در ایل، ایل نشینی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری