پنجاه و دو پرسش فلسفی و منطقی برای کودکان

پنجاه و دو پرسش فلسفی و منطقی برای کودکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کریم مصطفی
  • مترجم : احمد علی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

پنجاه و دو پرسش فلسفی و منطقی برای کودکان این کتابچه حاوی ۵۲ پرسش (و یا بهتر است بگوییم ۵۲ دسته‌پرسش) است که هرکدام در یک صفحه کاغذ A4 نوشته شده است و مناسب برای کودکان پایان دوره‌ی ابتدایی است که می‌توانند دیدگاه خود را در مورد پرسش‌ها با نوشتار و یا کشیدن نقاشی بیان کنند. این پرسش‌ها به تعداد هفته‌های یک سال در نظر گرفته شده است - برای هر هفته یک پرسش - که هم مانع از انجام تکالیف مدرسه نگردد و هم کودک فرصت کافی برای فکر کردن به آن‌ها را داشته باشد. به آموزش‌دهندگان توصیه می‌شود هرکدام از پرسش‌ها را در یک برگ کاغذ A4 کپی نموده (در صورت امکان کپی رنگی) و هر هفته یکی از آن‌ها را در اختیار کودک قرار دهند. در پایان آن‌ها را به صورت یک کتابچه درآورده و در بایگانی کوشش‌های کودک نگاهداری کنند. کلمات کلیدی: پرسش های فلسفی برای کودکان، پرسش های منطقی برای کودکان، روانشناسی کودکان، برچسب‌ها: پرسش های فلسفی برای کودکان، پرسش های منطقی برای کودکان، روانشناسی کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری