انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید

انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Amy Gillett
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید کتاب انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید Speaking english like an american افرادی که به کمک کلاسها و یا خودآموزها توانسته اند انگلیسی را در حدی یاد بگیرند و صحبت کنند، بارها تجربه کرده اند که آنچه می شنوند با آنچه در کتابها خوانده اند متفاوت است. این موضوع در مورد همه زبانها از جمله زبان فارسی خودمان هم صدق می کند. علت این مسئله، این است که در هر زبانی، مکالمات محاوره با متن کتابی متفاوت هستند و این تفاوت در استفاده از اصطلاحات در هر زبانی می باشد. این کتاب می خواهد تا با آموزش اصطلاحات انگلیسی شما را دگرگون کند و انگلیسی صحبت کردن شما را شبیه به یک انگلیسی زبان آمریکایی کند. یادگیری جملات محاوره زبان انگلیسی کمک شایانی به این امر می کند. یادگیری اصطلاحات انگلیسی فواید مختلفی دارد. اولین فایده آن این است که شما صحبتها و مکالمات محاوره انگلیسی زبانان را بهتر می فهمید. فایده دوم آن این است که با استفاده از این اصطلاحات محاوره ای انگلیسی، شما مانند یک انگلیسی زبان صحبت می کنید و از ظاهر یک خارجی زبان که تازه انگلیسی یاد گرفته خارج می شود. توصیه اکید ما این است که افرادی که دارای سطح زبان خوبی هستند از منابع در سه زمینه اصطلاحات انگلیسی، آموزش لهجه انگلیسی و آموزش تلفظ انگلیسی استفاده کنند. این کتاب شامل بیش از ۳۰۰ اصطلاحات و عبارات انگلیسی است. برای هر اصطلاحی، مثالهای مختلفی زده شده است. همراه با هر درس، تمرینهای مربوط به آن درس نیز قرار دارد که به یادگیری هر چه بهتر این عبارات کمک می کند. کلمات کلیدی: Speaking english like an american، اصطلاحات محاوره ای انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مکالمه انگلیسی، یادگیری اصطلاحات انگلیسی، آموزش لهجه انگلیسی، تلفظ آمریکایی، برچسب‌ها: Speaking english like an american، اصطلاحات محاوره ای انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مکالمه انگلیسی، یادگیری اصطلاحات انگلیسی، آموزش لهجه انگلیسی، تلفظ آمریکایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری