چشم چپت را نیز کور خواهم کرد (نگاهی نو به نفوذ فراماسونری)

چشم چپت را نیز کور خواهم کرد (نگاهی نو به نفوذ فراماسونری)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسلم شوبکلائی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

چشم چپت را نیز کور خواهم کرد (نگاهی نو به نفوذ فراماسونری) نگاهی نو به نفوذ فراماسونری و علوم غریبه در ساختار سیاسی کشور کلمه ماسون (mason) یعنی بنّا و فراماسون(Freemason) یعنی بنّای آزاد. سبب نامگذاری این تشکیلات به فراماسونری، این است که نخستین سازمان ماسونی به دست چند تن از بناهای فرانسوی تأسیس یافت که راز خویش را به غیر اعضا آموزش نمیدادند. ماسونری تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند به گونه ای که در حا حاضر در اکثر کشورهای جهان، یا قدرت در دست ماسون هاست یا آن کشورها تحت تأثیر کشورهای ماسونی هستند. کلمات کلیدی: فراماسونری، نفوذ فراماسونری، شیطان پرستی، فراماسون، فرقه های شیطانی، ستاره ی شش گوشه، عقاید فراماسونری، فرقه های شیطان پرستی، Freemason، برچسب‌ها: فراماسونری، نفوذ فراماسونری، شیطان پرستی، فراماسون، فرقه های شیطانی، ستاره ی شش گوشه، عقاید فراماسونری، فرقه های شیطان پرستی، Freemason
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری