شهروند الکترونیک

شهروند الکترونیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا شکرریز
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شهروند الکترونیک شهروند الکترونیک کسی است که از حداقل دانش لازم درباره مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار است، توانایی برقراری ارتباط با اینترنت و ارسال و دریافت پیام‌های الکترونیکی از طریق پست الکترونیک را دارد و همچنین اطلاعات‌، خدمات‌، کالاها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو می‌کند.در زندگی امروزی، به دلیل تعدد وظایف شهروندان، هر فرد نیاز ها و وظایف گوناگونی دارد و برای رفع بسیاری از نیاز های خود، مجبور به استفاده از شیوه های آسان و کم هزینه تر می‌باشد. یکی از روشهای جایگزین انجام فعالیت های روزمره شهروندی، مانند پرداخت قبوض، پرداخت عوارض، انجام امور بانکی، مراجعه به ادارات، دریافت مجوزات، خرید و فروش، آموزش و غیره است. در این کتاب شما بیشتر با اغلب مهارت های شهروند الکترونیک آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات، تکنولوژی کامپیوتر، مفاهیم رایانه، رایانه کار، مبانی رایانه، آشنایی با رایانه، پست الکترونیک، آشنایی با اینترنت، برچسب‌ها: فناوری اطلاعات، تکنولوژی کامپیوتر، مفاهیم رایانه، رایانه کار، مبانی رایانه، آشنایی با رایانه، پست الکترونیک، آشنایی با اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری