مرغ خودم غازه

مرغ خودم غازه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید رشیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مرغ خودم غازه من مجید رشیدی، دردوران دانشجویی یک دانشجوی کاملا معمولی بودم وفتی تصمیم گرفتم که برای کنکور ارشد شرکت کنم تنها یک هدف برای خودم گذاشتم و آن هم کسب رتبه 1 کنکور بود. این موضوع برای همه غیرقابل باور بود، اما من با ایمان واعتقاد قلبی به توانایی های خودم و تلاش و پشتکار زیاد توانستم به این مهم دست پیدا کنم. بعدها با استفاده از همین ابزار به موفقیت های شغلی و مالی زیادی رسیدم، تمام هدفم در سایت ثروت سازان آموزش تکنیک هایی است که به دوستان عزیزم برای رسیدن به اهدافشان در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند. اگر می خواهید بدانید چگونه به این موفقیت ها رسیدم و چگونه می توان تنها با تغییر باورهایمان به ثروتی بی اندازه برسیم، حتما همین الان این کتاب را دانلود نمایید. کلمات کلیدی: موفقیت، اعتماد به نفس، موفقیت در کنکور، خودباوری، کسب درآمد، درآمد زایی، راز ثروتمند شدن، موفقیت در کار، برچسب‌ها: موفقیت، اعتماد به نفس، موفقیت در کنکور، خودباوری، کسب درآمد، درآمد زایی، راز ثروتمند شدن، موفقیت در کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری