مکانیزاسیون کشاورزی

مکانیزاسیون کشاورزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مکانیزاسیون کشاورزی مکانیزاسیون کشاورزی عبارت است ازبه کار گیری ماشین آلات صنعتی در عرصه کشاورزی اعم از کاشت داشت برداشت بسته بندی و فرآوری محصولات. در سال های اخیر جایگزینی توان ماشین به جای نیروی انسان و حیوان در صنعت کشاورزی باعث رشد و رونق فعالیت ها در این حوزه شده است. تاریخ کشاورزی نشان دھنده کاربرد نمونه ھای متنوع ابزار برای شخم زمین و برداشت محصول است که در آن منبع نیروی کار و ابزار کار دو بخش اساسی به شمار می آیند .ھدف مکانیزاسیون ارائه ابزار میانجی است که واسطه بین منبع نیرو و کار قرار می گیرد. این ابزار میانجی معمولا یا شکل نیرو را تغییر میدھد - برای مثال آن را از حالت دورانی به حالت خطی تبدیل می کند - و یا مزایای مکانیکی را به ھمراه می آورد – برای مثال باعث افزایش سرعت می شود. کلمات کلیدی: ماشین های کشاورزی، صنعت کشاورزی، برچسب‌ها: ماشین های کشاورزی، صنعت کشاورزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری