دو نگرش مخالف اما مکمل در مورد حزب طبقه کارگر

دو نگرش مخالف اما مکمل در مورد حزب طبقه کارگر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا بیانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دو نگرش مخالف اما مکمل در مورد حزب طبقه کارگر به تازگی سلسله مصاحبه هایی از سوی نشریه آرش با برخی فعالین چپ و کارگری، منتشر شده است. در بین آن ها دو مورد به چشم می خورند که حول محورهای مهمی متمرکز شده اند. یکی مصاحبه محمد اشرفی و دیگری مصاحبه محسن حکیمی. نظر به این که در این مصاحبه ها نکات مهمی بیان شده است. انتخاب دو مصاحبه نامبردگان فوق جهت نقد و بررسی، از این جهت است که دو دیدگاه طرفدار حزب کارگری و مخالف تشکیلات حزبی مورد بررسی قرار گیرد تا نشان داده شود که این دو دیدگاه مخالف، در واقع و در تحلیل نهایی تا حد زیادی مکمل یکدیگرند. به این معنی که دیدگاه موافق حزب کاربری را به گونه ای معرفی می کند که امکان مخالفت با حزب لنینیستی به جای آن را فراهم می کند. کلمات کلیدی: حزب کارگر، نگرش های سیاسی، کارگری، اندیشه های حزب کارگر، برچسب‌ها: حزب کارگر، نگرش های سیاسی، کارگری، اندیشه های حزب کارگر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری