مکتب در فرآیند تهاجمات تاریخی

مکتب در فرآیند تهاجمات تاریخی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایت الله مرتضی رضوی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مکتب در فرآیند تهاجمات تاریخی کتاب مکتب در فرآیند تهاجمات تاریخی در نقد کتاب مکتب در فرآیند تکامل این کتاب در دو بخش ارائه شده و به نقد و بررسی "مکتب در فرایند تکامل" پرداخته است که در بخشی از عناوین آن می توان عنوان ها: علم پیامبر (ص) منحصر به وحی نیست، مردم قم و علم غیب امام، شیعه ولایتی و شیعه وصایتی، بهانه ای نادرست برای ادعای بزرگ، مدرسی به شدت عصبانی است، گناه نجاشی و آقا بزرگ، اقدام پیشگیرانه، مخفی کردن یکی از دو مناره، باز هم تکفیرِ تکفیر اشاره کرد. این کتاب مجموعه ای نقد و بررسی کتاب" مکتب در فرآیند تکامل" تالیف مدرسی است که به القائات این کتاب پاسخ داده شده و انحرافات فکری مولف در این جا بررسی و ریشه یابی شده است. کلمات کلیدی: شیعه، تشیع، مکتب در فرآیند تکامل، پیامبر اسلام، علم پیامبر، نقد کتاب مکتب در فرآیند تکامل، برچسب‌ها: شیعه، تشیع، مکتب در فرآیند تکامل، پیامبر اسلام، علم پیامبر، نقد کتاب مکتب در فرآیند تکامل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری