آموزش نصب اندروید بر روی دستگاه های ویندوزی

آموزش نصب اندروید بر روی دستگاه های ویندوزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود واعظ
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نصب اندروید بر روی دستگاه های ویندوزی به تازگی شبیه ساز جدیدی با نام AMIDuOS برای اجرای سیستم عامل اندروید بر روی دستگاه های ویندوزی ارائه شده است. این شبیه ساز مدتی است که امکان استفاده از سیستم عامل اندروید کیت کت در گجت های ویندوزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تیم توسعه دهنده AMIDuOS به تازگی از نسخه رسمی اندروید 5 لالی پاپ برای این شبیه ساز رونمایی کرده اند که اکنون کاربران می توانند به کمک آن، این ورژن از سیستم عامل محبوب اندروید را بر روی کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت ویندوزی خود اجرا کنند. در این مقاله آموزشی نحوه راه اندازی این شبیه ساز و اجرای اندروید لالی پاپ بر روی گجت های ویندوزی ارائه شده است. کلمات کلیدی: آموزش اندروید، ترفندهای اندرویدی، سیستم عامل موبایل، اندروید، آموزش نصب اندروید بر روی موبایل، نصب شبیه ساز AMIDuOS، گجت های ویندوزی، اندروید لالی پاپ، برچسب‌ها: آموزش اندروید، ترفندهای اندرویدی، سیستم عامل موبایل، اندروید، آموزش نصب اندروید بر روی موبایل، نصب شبیه ساز AMIDuOS، گجت های ویندوزی، اندروید لالی پاپ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری