الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی

الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی داستان های ترجمه شده در این کتاب که با هدف آموزش ترجمه جمله ها به روش سازه ای توسط اینجانب گردآوری و ترجمه شده اند علاوه بر افزایش مهارت فراگیرندگان در امر ترجمه  ارتقای توانایی های آنها در حوزه روخوانی و افزایش دایره واژگان را نیز به عنوان یک هدف اساسی مد نظر دارد که به منظور دستیابی به آن متن هایی با ساختارهای ساده و واژگان رایج انتخاب و ترجمه شده اند. بر این اساس متن اصلی در مرحله نخست به شکل کامل جهت افزایش مهارت روخوانی و درک مطلب در معرض دید فراگیرنده قرار گرفته و سپس در مرحله بعد یکایک جمله ها در قالب واحدهای مستقل و مجزا ترجمه شده اند. لازم به ذکر است که ضرب المثل های معدود به کار رفته در برخی از متن ها به شکل جایگزین موجود در زبان دوم انتخاب شده اند. امید است این تلاش گام موثری در افزایش مهارت های علاقمندان در حوزه ترجمه بوده و همچنین گسترش مهارت های عمومی آنها در درس زبان انگلیسی را به همراه داشته باشد. کلمات کلیدی: آموزش زبان، دانلود کتاب دو زبانه، آموزش ترجمه، آموزش ترجمه متون انگلیسی، اصول ترجمه، ترجمه انگلیسی به فارسی، آموزش حرفه ای ترجمه زبان انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان، دانلود کتاب دو زبانه، آموزش ترجمه، آموزش ترجمه متون انگلیسی، اصول ترجمه، ترجمه انگلیسی به فارسی، آموزش حرفه ای ترجمه زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری