مکالمات موضوعی در انگلیسی

مکالمات موضوعی در انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مکالمات موضوعی در انگلیسی یکی از اصلی ترین اھداف زبان برقراری ارتباط جھت انتقال اطلاعات عواطف و احساسات می باشد. در راستای نیل به این ھدف رویکرد به تعامل ھای گفتاری در حیطه ارتباطات اجتماعی از اھمیتی ویژه برخوردار است. اھمیت این حوزه از کاربرد زبان که به شکلی غیر مستقیم با مولفه ھای جامعه شناسی زبان در ارتباط است با گسترش صنعت جھانگردی بیش از گذشته نمایان شده است. در این کتاب نمونه متن هایی که در محیط های خاص به شکل شفاهی در محاورات روزمره قابل مشاهده هستند معرفی شده اند. فراگیری این الگوها نه صرفا به عنوان ساختارهای ثابت بلکه به عنوان الگوهایی نمونه برای ساخت متن های شفاهی مشابه توصیه می شود. کلمات کلیدی: آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه آسان انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه آسان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری