بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بازاریابی موتورهای جست و جو بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی به منظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی و تبلیغات می شود. SEM ممکن است از بهینه سازی وبسایت (سئو)، که شامل طراحی مجدد یا بهبود محتوای سایت می شود، و یا از خدمات تبلیغات کلیکی (pay per click: ppc) استفاده نماید تا جایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید. به عبارت دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو، عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینه سازی سایت می شود. کلمات کلیدی: فروش اینترنتی، بازاریابی در اینترنت، جذب کاربر، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی موتورهای جست و جو، برچسب‌ها: فروش اینترنتی، بازاریابی در اینترنت، جذب کاربر، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی موتورهای جست و جو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری