حقوق مدنی (دوره 6 جلدی)

حقوق مدنی (دوره 6 جلدی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید حسن امامی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

حقوق مدنی (دوره 6 جلدی) مجموعه شش جلدی حقوق مدنی دکتر سید حسن امامی، نام ایشان را در ذهن هر دانشجو و دانش آموخته حقوق در کشور ماندگار ساخته است، کمتر دانش آموخته حقوق است که مجموعه نفیس استاد را در کتابخانه اش جا نداده باشد. انشاء روان به همراه بهره گیری از مثالهای محسوس و پیوند دادن مباحث حقوق موضوعه با فقه اسلامی و سوابق فقهی مفاد قانون مدنی نه تنها موجب جامعیت مفادی این مجموعه شده بلکه تفهیم محتوای کتاب و مقصود نویسنده را آسان نموده و به همین دلیل رجوع به آنرا به عنوان منبعی مناسب برای تحقیق، پژوهش و درک بنیادهای حقوق مدنی ایران عمومیت بخشیده است. کتاب «حقوق مدنى» در شش مجلد تدوین شده و به بررسى قوانین و احکام فقهى و حقوق مدنى در ایران با توجه به فقه امامیه پرداخته است. نویسنده، پس از چندین دوره تدریس قانون مدنى در دانش‌کده حقوق به مرور یادداشت‌هایى از دروس ارائه شده تهیه نموده و آن را به صورت مجموعه حاضر درآورده است; تا مورد استفاده دانش‌جویان و پژوهش‌گران عرصه فقه و حقوق قرار گرفته و فروع حقوق مدنى در باب عقود و ایقاعات و کلیه معاملات مورد بحث و بررسى قرار گیرد. دکتر سید حسن امامی با مراجعه به مواد قانونى پیش‌بینى شده در زمینه حقوق مدنى و هم‌چنین با استفاده از قواعد و مستندات فقهى به ویژه کتاب مکاسب شیخ مرتضی انصاری به تجزیه و تحلیل فروع و مسائل فقهى و حقوقى قضایاى حقوقى در زمینه حقوق مدنى پرداخته است و قوانین مربوط به معاملات اعم از عقود و ایقاعات را بررسى نموده است. وى به صورت تطبیقى نیز گاهى اوقات قوانین موضوعه مدنى در ایران را با قوانین موضوعه فرانسه مقایسه نموده است. کلمات کلیدی: حقوق، کتاب حقوق مدنی، دکتر سید حسن امامی، دوره 6 جلدی حقوق مدنی، دانلود کتاب حقوق، احکام فقهی، فقه امامیه، برچسب‌ها: حقوق، کتاب حقوق مدنی، دکتر سید حسن امامی، دوره 6 جلدی حقوق مدنی، دانلود کتاب حقوق، احکام فقهی، فقه امامیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری