چگونه شاد و خنده رو باشیم

چگونه شاد و خنده رو باشیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد لقمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

چگونه شاد و خنده رو باشیم چنین گفت خرم دلی رهنمای که شادی گزین زین سپنجی سرای سرآینده باش و فزاینده باش شب و روز با آرامش و خنده باش خنده و شادمانی ویژگی شایسته انسانهاست که از گستره احساسات آنان دستچین می شود، نشان از نشاط روحی، وسعت وجود، نگاه زیبا به زندگی و موجب بردباری و شکیبایی آدمی می شود. نوشتاری که در دست دارید، معارفی تابناک از آیات الهی و آموزه های وحیانی است که در آن به سرچشمه زلال معرفت رو کرده، پژوهشی نو برداشتی روشنگر درباره خنده، شوخی و شادمانی انجام شده است. نویسنده بر آن بوده است به پرسشهای فکری و فرهنگی همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان رو کرده،پاسخهایی تمام عیار،منطقی و شفاف به این قشر جستچو گر و الگو خواه ارایه دهد.افزون بر آیات روح بخش قرآن و روایات هدایتگر معصومان،دیدگاه اندیشمندان،روانشناسان و حتی ادیبان نیز در این باره مطرح گردد. فصل اول این کتاب تجلی هیجانات و احساسات نهفته انسان به هنگام رویارویی با گفتار یا رفتار متفاوت را به سه گونه تقسیم می کند: 1-تبسم با لبخند تبسم از نظر فقهی قطع کننده نماز نیست 2- خنده کفاره خنده آن است که گفته شود: خدایا مرا احمقم نکن 3- قهقهه: قهقهه از شیطان است و باعث قطع نماز است در فصل دوم خنده و شادی براساس آیات قرآن بررسی می شود. فصل سوم این کتاب در رابطه با آثار خنده درزندگی و تأثیر شادی در رفع اندوه و افسردگی بحث می نماید. در فصل های آخر این کتاب راهکارهایی جهت شادی و نشاط در زندگی زناشویی ارائه می دهد هم از نظر قرآنی هم از نظر روانشناسی. از جمله راهکارهای شادی برای زوجهای شیفته خوشبختی: بکوشید درباره همه چیز دیدی مثبت داشته باشید. -همسرتان را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نکنید و در نهایت چهارده عامل شادی بخش در زندگی ـ قدم زدن و راه رفتن یا پیاده روی ـ فرو رفتن در آب یا شنا ـ نگاه به چهره زیبا ـ زدودن موهای زائد بدن ـ مسواک زدن کلمات کلیدی: شادی، خنده، خندیدن، اثرات خندیدن، چگونه شاد باشیم، راز شادی، شاد زیستن، زندگی شاد، شادی از دیدگاه اسلام، خنده از دیدگاه اسلام، برچسب‌ها: شادی، خنده، خندیدن، اثرات خندیدن، چگونه شاد باشیم، راز شادی، شاد زیستن، زندگی شاد، شادی از دیدگاه اسلام، خنده از دیدگاه اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری