راهنمای تکنیک رهایی ذهن - جلد دوم

راهنمای تکنیک رهایی ذهن - جلد دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بتی مورهافتر
  • مترجم : فرهاد فروغمند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهنمای تکنیک رهایی ذهن - جلد دوم کتاب آسودکی روح و جسم که در سال 1384 به چاپ رسید و هم زمان در شبکه اینترنت نیز در دسترس همگان قرار گرفت با استقبال خوبی از جانب فراگیران و علاقمندان ای اف تی روبرو گردید. ولی نسخه اصلی آن کتاب در سال 1997 منتشر شده بود و با توجه به تحولاتی که در این سالها در نحوه انجام ای اف تی به وجود آمده بود نگارش کتابی جدید ضروری به نظر می رسید. از آنجایی که گری کریگ (مخترع ای اف تی) در اوایل سال 2010 اعلام بازنشستگی نمود طبیعتاً، در میان کاربران روش، این انتظار پدید آمد که گروهی از شاگردان برجسته او بدین مهم همت گمارند. خوشبختانه این خواسته خیلی زود جامه عمل پوشید و چهار تن از اساتید فن به این نیاز جامعه جهانی پاسخ گفتند. کلمات کلیدی: راهنمای ای اف تی، انرژی درمانی، تکنیک رهایی ذهن، EFT، شیوه ای اف تی، خود شناسی، برچسب‌ها: راهنمای ای اف تی، انرژی درمانی، تکنیک رهایی ذهن، EFT، شیوه ای اف تی، خود شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری