آموزش تصویری هرس درخت سیب

آموزش تصویری هرس درخت سیب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش تصویری هرس درخت سیب سیب (دقیقا" یک میوه شفتدار) میوه درختی ازطبقه Malus است که عضوی از خانواده گل سرخیان بوده (روزاسیا) و در طول تاریخ کشت شده است. بیشتر گروه سیبها به گونه M.domestica یا پیوندیهای آن تعلق دارند. اجداد وحشی سیب ها احتمالا" درختی به نام Malus sieversii (که فاقد اسم همگانی است) بود که هنوز هم در قزاقستان یافت می شود. محققان در حال مطالعه روی M. sieversii که در برابر بسیاری از بیماریها و آفات مقاوم است می باشند تا بتوانند یک سیب مقاوم تر در برابرسرما بوجود آورند. در این کتاب مرحله به مرحله و به صورت آموزش تصویری با هرس درخت سیب با هم همراه می شویم تا با نحوه صحیح هرس درخت سیب آشنا شویم. این آموزش در بیش از 40 صفحه شامل 60 تصویر و به زبان فارسی تهیه شده است. کلمات کلیدی: کشاورزی، هرس کردن، درخت سیب، باغداری، آموزش باغداری، درخت کاری، برچسب‌ها: کشاورزی، هرس کردن، درخت سیب، باغداری، آموزش باغداری، درخت کاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری