مهارت های زندگی

مهارت های زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین خنیفر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مهارت های زندگی نویسندگان: دکتر حسین خنیفر و دکتر مژده پور حسینی مهارتهای زندگی مجموعه‌ای از توانمندیهایست که از طریق آموزش و تمرین قابل اکتساب بوده و دستیابی به آنها موجب شناخت خود، افزایش توانایی برقراری ارتباط با دیگران، احساس رضایت بیشتر و موفقیت در زندگی می‌شود. تعاریف گوناگونی از مهارتهای زندگی ارائه گردیده است. سازمان بهداشت جهانی، مهارتهای زندگی را چنین تعریف می‌کند: مهارتهای زندگی مجموعه‌ای از توانمندیهایست که یادگیری آنها به سازگاری و رفتارهای مثبت و سازنده منجر می‌شود و فرد با کمک آنها قادر است به گونه‌ای مؤثر با چالشهای زندگی روزمره مقابله کند. بنابر تعریف سازمان یونیسف مهارتهای زندگی مجموعه‌ گسترده‌ای از توانمندیهای روانی- اجتماعی مانند تصمیم‌گیری، برقراری ارتباط مؤثر با دیگران مقابله با شرایط و خودمدیریتی است که یادگیری آنها به زندگی سالم و سازنده کمک می‌کند. کلمات کلیدی: آموزش مهارت های زندگی، رفتار در خانواده، مهارت های اجتماعی، مهارت های اقتصادی، نکات کاربردی در زندگی، توانمندی های اجتماعی، توانمندی های روانی، برچسب‌ها: آموزش مهارت های زندگی، رفتار در خانواده، مهارت های اجتماعی، مهارت های اقتصادی، نکات کاربردی در زندگی، توانمندی های اجتماعی، توانمندی های روانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری