42 روش برای افزایش موفقیت

42 روش برای افزایش موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه حمیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

42 روش برای افزایش موفقیت همه ی انسان های موفق در زندگی برنامه و هدف دارند و از تمام توان خود برای رسیدن به اهدافشان کمک می گیرند. آن ها نسبت به بقیه تلاش بیشتری دارندو کارهای بیشتری را نسبت به سایرین انجام می دهند. آن ها برای زمان خود ارزش قائلند و اجازه نمی دهند دنیای مجازی بر برنامه و موفقیت آن ها تاثیر منفی بگذراد. افراد موفق لزوما هدفمند می باشند و هرگز دست از تلاش بر نمی دارند. آن ها مسولیت کارهایشان را برعهده می گیرند و به وظایفشان عمل می کنند. در این جا سعی داریم تا شما را با 42 روش مفید و موثر برای افزایش موفقیت شخصی شما آشنا کنیم. با خواندن این کتاب شما قطعا تغییری در زندگی خود احساس خواهید کرد و کارایی شما و استفاده از زمانتان بالا خواهد رفت. کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، ویژگی های افراد موفق، هدف گذاری، موفقیت، برنامه ریزی در زندگی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، ویژگی های افراد موفق، هدف گذاری، موفقیت، برنامه ریزی در زندگی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری