دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 7

دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 7

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 7 شماره هفتم از دوهفته نامه ساروس منتشر شد: در این شماره از ساروس؛ "درنگ"ی کرده‌ایم بر دو روی سکه، "تسخیر فضا" را با توافقی بزرگ پیش برده‌ایم، ساعت هایمان را به وقت پلوتو تنظیم کرده‌ایم، به "گفت و گو" با دو تن از چهره های محبوب نجوم آماتوری ایران نشسته‌ایم، و "پرده دوم" را به روی "گرمایش کره زمین" گشوده ایم و به مسائل پیرامون آنرا پرداخته‌ایم. در ضمیمه این شماره از ساروس، هر آنچه درباره "افق‌های‌ نو" باید بدانید را در اینفوگرافی اول گرد آورده‌ایم و در اینفوگرافی دوم نیز دو نوع دیدگاه درباره "گرمایش جهانی" را بررسی کرده ایم. برای مشاهده ساروس در بهترین حالت، لطفا در نرم افزار Adobe Acrobat در قسمت View و بخش Page Display، گزینه های "Two Page View" و "Show Cover Page in Tow Page View" را فعال کنید. کلمات کلیدی: مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، برچسب‌ها: مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری