شکوفه حیرت

شکوفه حیرت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود کیانوش
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شکوفه حیرت محمود کیانوش، شاعر، داستان نویس و منتقد ادبی، در معرّفیِ کتاب «شکوفۀ حیرت»، می گوید: «از زمانِ نوشتنِ اوّلین شعرهای این مجموعه پنجاه و هشت سال می گذرد. به عبارت دیگر، اینها گزیدۀ شعرهای منثوری است که من در فاصلۀ بیست و یک سالگی تا سی سالگی (1334 تا 1343) نوشته ام. در آنها با جوانی همراه می شوید که با دلِ خود از شورِ عشق سرشار است، از دریچۀ احساسِ خود تماشاگرِ زیباییهای طبیعت است، با ملاحظۀ ستم و ناروایی در جامعه به خشم می آید، با تأمّل در معنایِ هستی دچارِ حیرت فلسفی می شود، و در عینِ حال می کوشد که در جریانِ تجربه های عینی و ذهنیِ خود، دریافتهایِ شاعرانه ای را که در لحظه هایی خاصّ بر او حادث می شود، با کلامی پاک و سنجیده تصویر کند. خوانندۀ جوانِ امروزیِ این شعرها با نمونه هایی اصیل از مشغولیت های فکری و روحیِ بعضی از جوانانِ پنجاه، شصت سال پیشِ جامعۀ خود، که چشم اندازی تاریخی و جهانی داشته اند، آشنا می شود. کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، دانلود کتاب شعر نوین، شعر اجتماعی، شعر بلند، شعر آزاد، برچسب‌ها: دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش، دانلود کتاب شعر نوین، شعر اجتماعی، شعر بلند، شعر آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری