آخر ای خداوندگار ما کجایی

آخر ای خداوندگار ما کجایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریدریش هولدرین
  • مترجم : شاپور احمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آخر ای خداوندگار ما کجایی یوهان کریستین فریدریش هولدرلین (به آلمانی: Johann Christian Friedrich Hölderlin) (زاده ۲۰ مارس ۱۷۷۰ - درگذشته ۷ ژوئن ۱۸۴۳) شاعر آلمانی و از شخصیت‌های برجسته جنبش رمانتیسیسم بود. هولدرلین همچنین در تکوین ایده‌آلیسم آلمانی نقش داشت و بر اندیشه فیلسوفانی مثل هگل و شلینگ تأثیر گذاشت. هولدرین به ستاره ی دنباله داری هم مانند است، بی گمان دوران شاعری اش کوتاه بود اما هاله ای درخشان بر جا گذاشت. هولدرین در توبینگن الهیات خواند و آن جا بر دوستانش هگل و شلینگ اثر گذاشت و شعرهایی نیز به پیروی از شیلر نوشت. کلمات کلیدی: دانلود شعر خارجی، مجموعه شعر خارجی، شعر رمانتیک، شاعر آلمانی، شعر خارجی، شاپور احمدی، دانلود کتاب شعر دو زبانه، شعر آلمانی، برچسب‌ها: دانلود شعر خارجی، مجموعه شعر خارجی، شعر رمانتیک، شاعر آلمانی، شعر خارجی، شاپور احمدی، دانلود کتاب شعر دو زبانه، شعر آلمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری