فناوری تولید کود از کرم خاکی (ورمی کمپوست)

فناوری تولید کود از کرم خاکی (ورمی کمپوست)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا سرلک
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

فناوری تولید کود از کرم خاکی (ورمی کمپوست) به منظور پرورش کرم خاکی و تولید کود ورمی کمپوست یک جلد کتاب و چند حلقه دی وی دی شامل فن تولید، انواع کف بستر، طریقه آبپاشی، تزریق کرم خاکی، جداسازی کرم و کود، طرح توجیهی، غذای مناسب کرم خاکی، بازار فروش و صدها نکته ی کلیدی تهیه شده است. سعی شده نکات به صورت عملی از تهیه کود تا زمان جداسازی بیان شود و همچنین راه اندازی کارگاه سرپوشیده و سرباز  بالای 1000 متر  و معایب و مزایای آن ها به صورت عملی نشان داده شده است در کل ازاین کتاب به جای یک مشاور خوب می توان استفاده کرد. توضیح کتاب، توضیح مزرعه عملی، طرح توجیهی همچنین کرم خاکی را به صورت خالص برای روغن کرم خاکی و نخی برای پرورش دهندگان تولید می کند.   کلمات کلیدی: ورمی کمپوست، کرم خاکی، تولید کود، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش کرم خاکی، برچسب‌ها: ورمی کمپوست، کرم خاکی، تولید کود، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش کرم خاکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری