اصول ساخت جعبه های چوبی

اصول ساخت جعبه های چوبی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

اصول ساخت جعبه های چوبی ساخت جعبه برای تازه‌کاران علاقه‌مندان به کسب مهارتهای کار با چوب، تجربه انجام کارهای طراحی و احساس رضایت در پروژه‌ای که می‌تواند بدون نیاز به سرمایه گذاری زمان و هزینه گزافی که پروژه‌های بزرگ دارند انجام شود، بسیار مناسب است. این کتاب طرحهای اساسی و همچنین کارهای متنوع بسیاری برای آموزش تکنیکهای مختلف کار با چوب در جعبه سازی را ارائه داده است. خواندن این کتاب برای مبتدیان و علاقه‌مندان به انجام پروژه‌های کوچک کار با چوب که می‌تواند در یک آخر هفته با باقی‌مانده چوب دیگر کارها انجام شود، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. کلمات کلیدی: جعبه سازی، کارگاه جعبه سازی، جعبه های تزیینی، آموش ساخت جعبه، جعبه چوبی، برچسب‌ها: جعبه سازی، کارگاه جعبه سازی، جعبه های تزیینی، آموش ساخت جعبه، جعبه چوبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری