حدیث دیگران: نظرات اندیشمندان غربی درباره قرآن - جلد اول

حدیث دیگران: نظرات اندیشمندان غربی درباره قرآن - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرامرز میرشکار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

حدیث دیگران: نظرات اندیشمندان غربی درباره قرآن - جلد اول این کتاب درباره نظرات اندیشمندان غربی درباره قرآن کریم می باشد. ارنست رنان فرانسوی: در کتابخانه شخصی من هزاران جلد کتاب سیاسی، اجتماعی، ادبی و غیره وجود دارد که همة آنها را بیشتر از یکبار مطالعه نکرده ام و چه بسا کتاب هایی که فقط زینت کتابخانه من می باشند ولی یک جلد کتاب است که همیشه مونس من است و هر وقت خسته می شوم و می خواهم درهایی از معانی و کمال بر روی من باز شود آن را مطالعه می کنم و از مطالعه زیاد آن خسته و ملول نمی شوم. این کتاب، قرآن کتاب آسمانی است. کلمات کلیدی: قرآن شناسی، سخن قصار از بزرگان، قرآن، نظرات درباره قرآن، سخن بزرگان، شناخت قرآن، برچسب‌ها: قرآن شناسی، سخن قصار از بزرگان، قرآن، نظرات درباره قرآن، سخن بزرگان، شناخت قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری