قضیه غیب شدن فیل

قضیه غیب شدن فیل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هاروکی موراکامی
  • مترجم : عزیز حکیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

قضیه غیب شدن فیل وقتی که فیل از فیل‌خانه شهرمان غیب شد، قضیه را در روزنامه خواندم. آن روز صبح ساعت کوکی‌ام مثل همیشه راس شش و سیزده دقیقه بیدارم کرد. رفتم به آشپزخانه، برای خودم قهوه و نان برشته درست کردم، رادیو را روشن کردم، روزنامه را روی میز آشپزخانه پهن کردم و در حالی که آن را می‌خواندم به خوردن نان برشته و نوشیدن قهوه‌ام ادامه دادم. من یکی از آنهایی هستم که روزنامه را از اول تا آخرش به همان ترتیب می‌خوانند و به همین دلیل... این متن از مجموعه داستان The Elephant Vanishes ترجمه جی روبین (Jay Rubin) توسط عزیز حکیمی در مجله ادبی نبشت به فارسی برگردان شده است. کلمات کلیدی: کتاب داستان ژاپنی، کتاب ترجمه شده، داستان های هاروکی موراکامی، داستان ژاپنی، دانلود داستان خارجی، برچسب‌ها: کتاب داستان ژاپنی، کتاب ترجمه شده، داستان های هاروکی موراکامی، داستان ژاپنی، دانلود داستان خارجی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری