شاخص های BCWS و BCWP در مدیریت پروژه

شاخص های BCWS و BCWP در مدیریت پروژه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک سالک مهدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شاخص های BCWS و BCWP در مدیریت پروژه BCWS یا Cost of work scheduled budgeted میزان هزینه با معیار برنامه اولیه (Baseline) تا تاریخ وضعیت را نشان می دهد. ویژگی خاص این فیلد وابستگی آن به تاریخ وضعیت می‌باشد، به ترتیبی که با تغییر تاریخ وضعیت مقادیر BCWS مجددا محاسبه می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که از این فیلد برای محاسبه میزان پیشرفت برنامه‌ای اطلاع استفاده شود. برای مثال فرض کنید بخواهیم میزان پیشرفت (لازم) برنامه‌ای را برای یک فعالیت در تاریخ مشخصی محاسبه کنیم. یعنی می‌خواهیم بدانیم در این تاریخ مطابق با برنامه زمان‌بندی اولی (Baseline) میزان پیشرفت این فعالیت چه عددی باید باشد. در صورتیکه تاریخ وضعیت پروژه را برروی تاریخ مورد نظر تنظیم کنیم، فیلد BCWS نمایانگر بخشی از هزینه این فعالیت است که تا این تاریخ مطابق با برنامه بایستی تحقق می‌یافته است. به این ترتیب نسبت BCWS به هزینه برنامه (Baseline Cost) نمایانگر میزان پیشرفتی‌خواهد بود که تا این تاریخ می‌بایستی حاصل می‌شده است. کلمات کلیدی: کنترل پروژه، آموزش مایکروسافت، BCWS، مدیریت پروژه، پیشرفت پروژه، برچسب‌ها: کنترل پروژه، آموزش مایکروسافت، BCWS، مدیریت پروژه، پیشرفت پروژه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری