چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟

چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : داون فارستر
  • مترجم : امین کریمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟ کتاب حاضر برای شما سرمایه ارزشمندی است اگر قصد افزایش درآمد از طریق جذب کاربران به سایت خود و تبدیل آنها به خریدار نهایی را دارید. رشد و گسترش کسب‌وکارهای وبی محیطی رقابتی به وجود آورده که تنها راه بقا در آن جذب و حفظ کاربرانی است که می‌بایست به شما وفادار باشند. تصور غالب صاحبان چنین کسب‌وکارهایی این است که جذب کاربران و افزایش ترافیک تمام راه است در حالی که هدایت ترافیک جذب شده و تبدیل آنها به مشتری است که به افزایش درآمد می‌انجامد. این کتاب ترجمه آزاد از کتاب "کلیک ها به مشتریان" نوشته دوان فارستر، یکی از موفق ترین بازاریابان اینترنتی دنیا است که تجربه کار در شرکت هایی همچون Microsoft و MSN را داشته است. کلمات کلیدی: فروش اینترنتی، بازاریابی، جذب کاربر، تبدیل کلیک ها به مشتریان، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی، افزایش درآمد از اینترنت، برچسب‌ها: فروش اینترنتی، بازاریابی، جذب کاربر، تبدیل کلیک ها به مشتریان، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی، افزایش درآمد از اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری