تئوری اوربیتال های مولکول

تئوری اوربیتال های مولکول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بیورن روس
  • مترجم : شیرزاد کلهری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

تئوری اوربیتال های مولکول این کتاب مدل های تخمینی چندی را در شیمی کوانتمی که عرصه ای فیزیکی برای تحلیل مواد شیمیائی است را بررسی میکند. کتاب اخیر برای دانشپویان فوق لیسانس و دکترا نوشته شده است. امید بر این است که مورد استفاده ی خوانندگان قرار گیرد. به کمک معادله شرودینگر میتوان شکلی ریاضی به اغلب مسائل شیمی داد. شیمیدان های کوانتمی فی الفور از این کمک گرفته و می توانند به وسیله ی این معادله مسائل مربوط به مولکول های دو ذره ای را بدقت حل کنند. بنابراین مسئله اصلی شیمی کوانتمی خلاصه می شود به پیدا کردن مدل های تخمینی بسیار ساده برای حل مسائل مورد دلخواه شیمی. اما بایستی این مدل ها از دقت کافی برخوردار باشند. در این کتاب از این مدل تخمینی سخن خواهیم گفت. یعنی در حقیقت به روش اوربیتال های مولکول خواهیم پرداخت. کلمات کلیدی: شیمی کوانتمی، تحلیل مواد شیمیائی، دانلود کتاب شیمی، مهندسی شمیی، برچسب‌ها: شیمی کوانتمی، تحلیل مواد شیمیائی، دانلود کتاب شیمی، مهندسی شمیی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری