یادگیری زبان آلمانی با داستان (Learn German with Stories)

یادگیری زبان آلمانی با داستان (Learn German with Stories)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : André Klein
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

یادگیری زبان آلمانی با داستان (Learn German with Stories) خواندن داستان و یادگیری توامان یک زبان به وسیله این فعالیت یکی از شیوه های جذاب یادگیری و آموزش در بین زبان آموزان شناخته می شود. این شیوه در ارتباط با برخی زبان هایی به دلیل کم بودن منابع در این زمینه جذابیت بیشتری دارد کتاب یادگیری زبان آلمانی با داستان ها Learn German with Stories می تواند برای علاقمندان یادگیری زبان آلمانی به این شیوه بسیار مثمر ثمر باشد. کتاب یادگیری زبان آلمانی با داستان ها Learn German with Stories در حقیقت مجموعه ای است از ۱۰ داستان های کوتاه آلمانی و به شما کمک می کند تا بتوانید لغات و واژگان در هم آمیخته ای که فراگرفته اید را در جمله دیده و با کاربرد آنها آشنا شوید. کلمات کلیدی: آموزش زبان آلمانی، آموزش آلمانی، زبان آلمانی، کتاب آموزش زبان آلمانی، آموزش آلمانی با داستان، داستان آلمانی، برچسب‌ها: آموزش زبان آلمانی، آموزش آلمانی، زبان آلمانی، کتاب آموزش زبان آلمانی، آموزش آلمانی با داستان، داستان آلمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری