بغض های نهفته

بغض های نهفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد کریمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بغض های نهفته خاطرات احمد شانزده ساله از روزهای جنگ سی سال بعد توسط احمد چهل و پنج ساله {نشستن با خویشتن، شکستن در خویش} 23 اسفندماه 1389. در آخرین روزهای سال 1389 شبی در خواب و بیداری طرحی از این یادداشتها خـوابم را آشفت، دیگر خوابم نبرد تا برخاستم و اولین بندها از فصل احمد را نوشتم. خوانندگان میتوانند این یادداشت ها را رؤیاهای یک ذهنِ خواب رمیده خیال کنند یا بغضهـای فروخـورده بـر هم انباشته وسرگذشت حنجره هایی که صدایشان به جایی نرسیده و سالها درانتهای کوچه ای بن بست بـرای خودشان نالیده اند.نگارنده اصراری بر القای واقعیت پنداری یادداشت هایش ندارد،شخصیتها و نامهـا هـم شـاید واقعی یا خیالی باشند. اصلاً چه فرقی میکند که این رویدادها و افراد وجود خارجی هم داشته اند یـا نـه، وقتـی نسلهای اخیر این رخدادها را در کتابهای تاریخ میخواننـد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب خاطرات، دانلود کتاب خاطره نویسی، خاطرات قدیمی، خاطرات جنگ، برچسب‌ها: دانلود کتاب خاطرات، دانلود کتاب خاطره نویسی، خاطرات قدیمی، خاطرات جنگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری