دانلد کتاب راز هدیه خدا در نامه های دخترانه

دانلد کتاب راز هدیه خدا در نامه های دخترانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهیلا صلاحی اصفهانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی دانلد کتاب راز هدیه خدا در نامه های دخترانه کتاب راز هدیه ی خداوند در نامه های دخترانه، مجموعه یادداشت هایی است که نویسنده برای تعدادی از دوستان جوان خود نوشته است وقتی که در مورد دختر بودنشان، عفاف، حیا و حجاب سؤالی پرسیده اند یا حرفی میانشان زده شده است. این کتاب در 38 یادداشت نوشته شده و بیشتر به بحث حجاب و عفاف پرداخته است. آن گاه که خداوند خلقت زن را به گوهر عفت، زینت بخشید، راز سعادت و امنیت او را رقم زد. . . قصه از آنجا شروع شد که خداوند به آدم و همسرش حوا فرمود: در بهشت بیاسایید و هر چه خواستید بخورید ولی به این درخت نزدیک نشوید که از ستم کاران خواهید بود. و سپس هشدار داد: ای آدم! این ابلیس دشمن تو و همسرت است. مبادا شما را از بهشت آواره کند که در رنج افتی. برای تو مقرر است که در بهشت گرسنه و برهنه نمانی و تشنه و آفتاب زده نشوی. بعد چه شد؟ شیطان به سراغ آن دو رفت و وسوسه شان کرد و گفت: پروردگارتان شما را از این درخت نهی کرد؛ زیرا با خوردن میوه ی آن از جاودانگان می گردید و برای آنان سوگند یاد کرد که من خیر خواه شما هستم.. خب! آدم و حوا هم به او اطمینان کردند و به سراغ درخت رفتند، و هنگامی که از میوه ی آن خوردند، پوشش خود را از دست داده و به سرعت با برگ های درختان بهشتی خود را پوشاندند. . . کلمات کلیدی: عفاف، پوشش اسلامی، دختران، چرا حجاب، بدحجابی، حجاب در اسلم، حجاب، برچسب‌ها: عفاف، پوشش اسلامی، دختران، چرا حجاب، بدحجابی، حجاب در اسلم، حجاب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری