جنگ جهانی اول

جنگ جهانی اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسنعلی باقری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

جنگ جهانی اول کتاب جنگ جهانی اول درمورد رویداد های تاریخی و مهم در دوران جنگ جهانی اول می پردازد. دولت مقتدری که بیسمارک (صدراعظم پولادین آلمان)، در کشور آلمان به وجود آورد تا اوایل قرن بیستم به اقتدار کامل در اروپا دست یافت. این دولت در کشمکش های اروپایی در مقابل اتریش و فرانسه ایستادگی می کرد. همین کشمکش ها عاقبت آتش جنگ جهانی اول را روشن کرد. به این جنگ، جنگ بزرگ نیز گفته اند زیرا تا آن زمان یعنی 1914 در اروپا و جهان جنگی با این ابعاد وسیع و خسارت زیاد به وقوع نپویسته بود. جنگ جهانی اول در سال 1914 آغاز شد و بروز آن در نتیجه ی عوامل متعددی بود. کلمات کلیدی: تاریخ جنگ جهانی، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، اتفاقات جنگ جهانی، برچسب‌ها: تاریخ جنگ جهانی، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، اتفاقات جنگ جهانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری