توصیه هایی در مورد ازدواج و خانواده

توصیه هایی در مورد ازدواج و خانواده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یعقوب سلامت
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

توصیه هایی در مورد ازدواج و خانواده کتاب حاضر از خطبه های عقد مقام معظم رهبری که توصیه هایی برای زوج ها و خانواده ها داشتند انتخاب و گردآوری گرده است. اصل قضیه محبت است، دختر ها و پسرها این را بدانند. این محبتی که خدا در دل شما قرار می دهد، این را حفظ کنید، نگهدارید و به برکت محبت این بوستان خانواده را سرسبز کنید. بسیاری از دختران و پسران جوان مایلند که خطبه عقد آنان توسط رهبر انقلاب خوانده شود. مقام معظم رهبری با شرایط خاصی دختران و پسران را به عقد یکدیگر در می آورند که یکی از این شرایط، مهریه معین است. البته ایشان پس از جاری کردن خطبه عقد به بیان علل نوع نگاه خویش در این زمینه می پردازند و با بیانی شیرین توصیه های بسیار مهمی به زوج جوان برای استحکام خانواده مطرح می کنند. ایشان در یکی از این گفتگوها پس از مراسم عقد اینطور درباره مهریه و ازدواج مناسب توصیه کرده اند که: اگر بخواهید زندگی، زندگی خوبی باشد باید آن را از تشریفات و زوائد زندگی خالی کنید. کلمات کلیدی: توصیه هایی درباره ازدواج، ازدواج در اسلام، سنت نکاح، خطبه عقد، برچسب‌ها: توصیه هایی درباره ازدواج، ازدواج در اسلام، سنت نکاح، خطبه عقد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری