آشنایی با هنرهای تجسمی

آشنایی با هنرهای تجسمی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عادل قلی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آشنایی با هنرهای تجسمی مولفان: عادل قلی زاده، فریبا شاپوریان، محمد بهرامی عنوان هنرهای تجسمی را می‌توان به آن دسته از هنرها اطلاق نمود که قابلیت تجسمی و شکل پذیری داشته و به عبارتی تجسم یا به جسمیت درآمدن باورها، تخیلات، ایده‌ها و احساسات هنرمند می‌باشند که به وسیله مواد و مصالح قابل رویت می‌گردند. در وهله نخست هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، معماری، گرافیک و برخی هنرهای تزیینی می‌شد اما پس از قرن نوزدهم و اختراع عکاسی،‌ سینما و توسعه هنر گرافیک و تصویرسازی،‌ به دلیل رابطه مستقیم و گسترده این هنرهای نوظهور با حس بصری و درک آن‌ها توسط قوه بینایی به آن‌ها هنرهای بصری (Visual Arts) نیز گفته می‌شود. کلمات کلیدی: هنرهای تجسمی، هنرهای بصری، گرافیک، آموزش تصویرسازی، کتاب درسی رشته گرافیک، آموزش نقاشی، Visual Arts، برچسب‌ها: هنرهای تجسمی، هنرهای بصری، گرافیک، آموزش تصویرسازی، کتاب درسی رشته گرافیک، آموزش نقاشی، Visual Arts
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری