ویژه نامه فکر آبی - شماره 2

ویژه نامه فکر آبی - شماره 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن مبصرفر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی ویژه نامه فکر آبی - شماره 2 بالاخره شماره دوم ویژه نامه با کلی زحمت و تلاش آماده شد، همونجور هم که قول داده بودم مطالب این شماره بیشتر شده، یک فایل ویدئویی و یک فایل pdf مکمل این ویژه نامه تولید شده، که برای دانلود همراه این شماره قرار داده شده، بعضی مطالب به صورت  سریالی هستن، که در هر شماره ادامه مطالب دنبال خواهند شد. ویژه نامه فکر آبی جهت آموزش کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی و آموزش طراحی وب سایت ایجاد شده است، همچنین این ویژه نامه به صورت رایگان در اختیار عموم علاقه مندان قرار می گیرد. کلمات کلیدی: آموزش ورد پرس، مجله برنامه نویسی، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار اینترنتی، مجله فکر آبی، برچسب‌ها: آموزش ورد پرس، مجله برنامه نویسی، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار اینترنتی، مجله فکر آبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری